Monday, October 12, 2009

ISA SAMAD MENTOR BN

Tahniah Tan Sri Mohd Isa Samad. Tahniah kepada semua jentera BN PRK DUN Bagan Pinang. Dan tahniah juga kepada calon dan seluruh penyokong PAS.

Semalam UMNO/BN telah berjaya menafikan segala tohmahan dan tuduhan liar yang mengatakan UMNO/BN sudah tidak relevan lagi. Dengan majoriti besar di luar jangkaan pula tuh UMNO/BN sudah tentu dapat menyangkal apa saja persepsi negatif terhadap mereka. Kemenangan Isa Samad di Bagan Pinang menjelaskan kepada semua pihak bahawa UMNO/BN adalah sebuah parti yang tetap utuh sepanjang zaman. Syabas Isa Samad. Syabas UMNO dan Syabas BN.

Dalam pada itu, adakah semua pemimpin UMNO/BN menjangka dengan majoriti yang akan dicapai Isa Samad? Nyatanya semua orang terkejut dengan kemenangan kali ini walaupun Bagan Pinang adalah kubu UMNO. Natijahnya kemenangan ini mesti dibantu oleh faktor-faktor tertentu yang hanya Isa Samad yang makluminya.

Maka kita harap semua pemimpin BN ambil iktibar dari peristiwa ini. Yang paling baiknya ambillah Isa Samad sebagai mentor....

No comments:

Post a Comment